Friday, April 28, 2006

semester!!!

Efter en vecka med spännande projektledarkurs, magsjuka och förbannelse över våra byggherrar som ska göra om vårt badrum och som tar ut ockerpriser har jag nu semester! Ska njuta av en regning eftermiddag med mej och min goa karl och packa och dona inför resan.

På söndag drar vi till istanbul för att dra vidare därifrån till Kyrgystan, eller Kirgizistan som det heter på ren svenska. Där ska vi träffa våra vänner charlotte och esbjörn som har lyckan att jobba utomlands och då nu i detta konstiga ( det får vi se men det låter onekligen konstigt )land.

Kommmer försöka kommentera resan på min blogg istället för å sända ut massmail som ingen vill ha.

ha det så kul här hemma bland pollen, förstamajdemonstrationer, valborgsfester och annat kuligt.

Kisses & hugs
J

ps. barn som föds när jag är borta meddelas på min hotmail. den har ni som känner mej. ds

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Bloggtoppen.se