Saturday, July 12, 2008

det går ut för

alltså. det krävs att man lever nyttigt en längre tid för att nyttigheten ska sätta sig. sätta sig som en livsstil. jag har sällan lyckats. för många år sen höll jag, tro det eller ej, en rätt nyttig livstil ett tag - cyklade massor, tränade 4 pass i veckan och åt bara snask på helgen.
för några månader sen testade jag och gobben att äta nyttigt och leva sunt. det gick 2 veckor minus ett kalas. nu är det fetkört igen. byxor som jag bestämt mig för att komma i till sommaren fastnar på halva låren. daaaah. så trist. men sen har jag snart kommit över mitt snitt med sex delikatobollar på en dag. fem var jag uppe i en dag häromveckan. grill, grillsåser, vin, tapas, delikatobollar, coca cola, mcdonalds, kebaber i drivor har det blivit och fortskrider så. trist men jag kan liksom inte bryta mönstret nu. inte heller gubben. idag när vi smällt i oss middagen så hann jag inte lägga ner gafflen på talriken innan det stod ett sexpack delikato framför nosen med tillhörande coca cola. ditställt av gobben. tur det är halvkasst väder för jag vill inte utsätta någon levande varelse för min kröppshydda i en bikini.
tur att det mesta ser helt okej ut i vanliga kläder. ingen som vet, ingen som vet.
funderar på att fota magen och lägga ut den här. lite krejsy så där. synd bara att min digitalkamera har pajjat. annars hade jag lätt gjort det. lätt.
Nu kom jag på att imorgon kväll är det anna å clara halv tio på svt! så helt sjukt vansinnigt roligt. jag älskar frisörskan som är ihop med hockeyproffset. SÅ KUL!

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

mia och klara heter de.

10:07 PM  
Anonymous Anonymous said...

Med tanke på att varken fett eller socker ser ut att fastna utanpå dig, undrar man ju en smula hur det ser ut inuti. Är det månne fett som flyter i dina ådror?

2:36 PM  

Post a Comment

<< Home

Bloggtoppen.se