Monday, September 15, 2008

nightmare

I natt drömde jag att jag träffade en parallelklassunge från högstadiet, som velat bli kompis med mej på facebook nu i vuxen ålder (inte i drömmen utan in reality), och vi typ kramades och bara "ååå, vad kul att se dej" med mera. Jag skulle inte alls uppskatta ett möte med denna kvinna. Men i drömmen tyckte jag det var toppen och verkligen gladdes över mötet. "vad gör du nuuuu". TUR att det var en dröm. En mardröm skulle jag vilja beteckna det som.

Jag är för gammal för att bli/vara kompis med folk som jag inte vill va kompis med. Har gott om vänner som jag gillar och vill hålla fast vid. Vill inte skapa nya relationer med folk som jag ändå inte har tid eller lust för. Inte ens på facebook. Däremot kan jag gärna skapa nya relationer med nya bekantskaper som tillför något. Men att va kompis bara för att vara snäll det har jag slutat med.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

tror jag vet vem du menar....//a

2:59 PM  

Post a Comment

<< Home

Bloggtoppen.se