Monday, May 01, 2006

İSTANBUL 2 anropar

Alltsa datorer ar ınte a leka med har ı turkiet. skrev just en lang grej men det sket sıg. var inte alls mitt fel eftersom jag ar en hacker ut i fingerspetsarna.

Istanbul ar superhaftigt! Underbara snalla mannıskor. Kvinnor syns dock inte sa mycket. De ar val hemma och tar hand om hem och ungar stackars kuvade damer ( skamta bara, de verkar ratt lıberala har men faktum kvarstar - kvınnorna haller sıg ınne ). Det som ar haftıgt med İstanbul ar att tva varldar mots. Ost och vast ( ost med tva prickar pa ). Moskeer och mınareter istallet for kyrktorn. Var i den storsta mosken idag och jag fick ha hukle. Det var jag valdigt fin i for ovrigt. Bra a veta om jag skulle konvertera till islam en dag.

Har atit tre kebaber ( emıl fyra ) och de ar grymma! Den stora basaren ar ocksa superskoj, dar var vi idag (kopte smycken). En hel del starkt kaffe har slunkıt ner och sa aven dıverse 'turkish delight'. Mums.

Imorgon ska vi bada turkiskt bad med allt vad det innebar och sedan flyger vi tıll kirgı!!! Ska blı sa spannande - och roligt a traffa esbjorn och charlotte, vara hjaltar.

Turkey ten poınts som de sager i eurovisıon.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Kul att höra!

2:21 PM  
Anonymous Anonymous said...

Roligt att höra att ni har det bra! Istanbul låter spännande. Lycka till i Kirgi och hälsa Charlotte! Kram från Sofia O.

6:21 PM  

Post a Comment

<< Home

Bloggtoppen.se