Wednesday, November 19, 2008

böla

Detta med den 17månaders gamla pojken (baby P) som dödats av sina föräldrar genom lång och enträgen misshandel är bara för mycket. Jag kan inte i ord beskriva hur jag känner när jag hör och läser om denna händelse. Dödstraff är sjukt men när sånt här händer tycker jag bara att den där usla morsan och hennes usla pojkvän (ja, jag vet ”usla” blir banalt i sammanhanget men som sagt , det går inte att med ord beskriva) ska dö.

HUR KAN MAN SLÅ ETT BARN? HUR KAN MAN MISSHANDLA ETT BARN? HUR KAN MAN MISSHANDLA NÅGON TILL DÖDS? OCH – VARFÖR STOPPADES DET INTE (nu kommer en ny lag i England där det hände, lite sent eller hur) .

Det är bara å sätta sig ner och böla när man hör om sånt här. Och krama och överösa det bästa som har hänt mig med all kärlek som jag bara kan. Ingen får slå ett barn. Nånsin. Men det sker varje dag och vissa slås till döds. Den som sa att det inte finns onda krafter kan gå och lägga sig. Onda, onda människor finns där ute. Och de får barn. Och dödar dem. Chock.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Bloggtoppen.se