Monday, November 24, 2008

henke larsson

Henke Larsson spelar innebandy. Hallå vilket rabalader det blev och är. Varför vill han spela en sån sketen sport när han kan lira fotboll med de stora grabbarna i Europa? Ja, det frågar sig sportjournalister och alla andra kloka läktarproffs. I alla fall gjorde de det innan matchen igår och vissa fortsätter gnälla. Han var tydligen duktig också.

Hallå, kan han inte bara få spela vad han vill när han har det lite lugnare med fotbollen. Han var ju bra också säger dom som kan sporten och vad är det för fel på innebandy? Jag är partisk jag vet. Kan inte spela själv men de gånger jag har gjort det har det varit sjukt roligt. Min gubbe har däremot spelat såväl som proffs i Schweiz som i elitserien i Sverige samt tränat elitseriedamlag. Så visst är jag partisk. Tycker ändå att Marjan Svab krönikörar bra bra i HD om det hela idag.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Bloggtoppen.se