Monday, January 23, 2006

kass klädstil, underbett & dödshjälp

tre saker jag tänkte på i helgen, nämligen ...

1. att agneta sjödin har ruskigt dålig klädstil. Det har jag tänkt länge men i fredagens "lets dance" var hennes outfit helt sjukt ful. Dessutom är hon en dålig programledare.
2. att Kerira Knightley har underbett. Såg filmen "stolthet och fördom" , den var mysig men keiras underbett var bara SÅ markant hela filmen igenom.
3. att frågan om dödshjälp är svår. Såg dokumentären "Jocke hette sussis man" på Svt. Den var gripande, och jag undrar om jag inte skulle valt samma väg som jocke om jag varit i hans skor. Men jag vet inte. Sjukt var det att se hur han bollades mellan systemen och hur ingenfrån samhällets sida tog ansvar för honom.

Märks det att jag hade tv & bio-helg? Såg massa mer saker men det orkar jag inte nämna nu.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Bloggtoppen.se