Saturday, May 12, 2007

jag är snart 37 år

Jag gjorde ett vuxentest och enligt detta skulle jag vara 36,6 år. Tant!!! Inte för att det är många år till jag är 36,6 år men jag brukar alltid få typ 12 år på sånna test. Något har hänt. jag börjar växa i vuxenbrallorna. Men nu blev det väl ändå lite väl mycket. Nu är jag ju för bövelen brådmogen. Vilket är fel. ( jag vill inte bli stor, vill inte bli stor, vill inte...)

Samtidigt - Shit vad jag är mogen. Men jag tror det är bostadsrätter, ICAkort och läsa mycket dagstidning samt hellre resa till Kina än Ibiza som höjjer min vuxenhet. Men jag storhandlar ändå varje dag på närbutiken, har ännu ingen bil eller avkomma, jag har visserligen börjat pensionsspara (ett par hundringar per månad, att leva upp slantarna är och kommer alltid att vara mycker roligare vad än gnidna läggapåhögtyper säger, detta vidhåller jag bestämt)

Gör testet på www.vuxenpoang.com

Vuxenpoäng.com - Hur vuxen är du egentligen?
JENNYS RESULTAT.
Din vuxenpoäng är: 19.7
Din ålder borde vara 36.6 enligt Sveriges Vuxenpoängsstyrelse.

2 Comments:

Blogger Henrik said...

"Din vuxenpoäng är: 13.7

Din ålder borde vara 25.1 enligt Sveriges Vuxenpoängsstyrelse"

Hehe, jag känner mig lugn :)

Henrik H

12:07 AM  
Anonymous Anonymous said...

Jag är året äldre än du, darling. Och det trots att jag saknar fast jobb, bil, egenköpt bostad, ica-kort med mera. det var väl det där med familj då. Har man barn är man 37 år. Måste vara en stockholmersom ahrgjort testet. Ja, så var det Hultsfredsdissen också kanske som fällde avgörandet.
Vuxen and proud to be.

1:01 PM  

Post a Comment

<< Home

Bloggtoppen.se