Friday, December 26, 2008

några procent på priset

annandagsrea. tror jag hafver skrivit om det förr. nu gör jag det igen. hade spanat in en kofta med diamanter på men den klapp en stornäst brud mitt framför snoken på mej. så det blev inget med det. däremot ett par andra basicgrejjer. OCH ett par alldeles, alldeles för dyra jeans. Dsqared. Kostade ett studielån, men med lite rabatt blev det visserligen sjukt megadyrt ändå. Fast ändå lite billigare. Och med några goda argument och en stödtrosa så blir dom megasnygga och väl värda sitt pris. Så jag klapp dom. Och ack vilken babe jag försöker intala mig att jag är i dessa ljuvliga jeans. Då får det vara värt att ha det skralt och knapert över nyår. Nu ska jag ge olle hårdimagenmat så blöjkonsumtionen minskar resten av månaden samt göra storkok och ha mat med mig till jobbet varje dag. Ty slantarna äro slut. Men mor blev fin. Hon blir ännu finare om hon slutar äta chokladtryfflar också för då kan stödtrosan med fördel lossas från kärlekshandtagen.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Bloggtoppen.se